سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره


سرویس خواب دو نفره ؛ در ابتدا این سوال مطرح می شود که محل اصلی استراحت شما بعد از یک روز سخت و طولانی کجاست ؟ منزل ؛ در ادامه باید بپرسیم که کدام قسمت از خانه به این موضوع اختصاص داده شده است ؟ درست است . اتاق خواب حال به این پرسش بر میخوریم که یک سرویس خواب کامل و مناسب برای یک زوج که بتوانند پس از یک روز سخت و پر مشغله در آن ذهن خود را آزاد کرده و آرامش درونی خود را با یکدیگر شریک شوند شامل چه چیز هایی می باشد و چه ویژگی هایی دارد ؟

 محققان و پزشکان همواره به اهمیت خواب اشاره می کنند و استراحت کافی و مناسب را لازمه ی سلامتی می دانند چون انسان یک سوم عمر خود را در خواب سپری می کند . یک سرویس خواب مناسب برای فراهم کردن شرایط ایده آل یک خواب خوب و راحت بسیار  مهم است . بنابراین باید در هنگام خرید به کیفیت سرویس خواب و مرغوب بودن مواد اولیه مورد استفاده دقت نمایید . وقتی شما برای خرید سرویس خواب مراجعه می کنید ، مشاهده می کنید که در بعضی از سرویس خواب ها اجزایی وجود دارد که در باقی سرویس خواب ها نیست . در اینجا ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که یک سرویس خواب دو نفره  کامل شامل چه اجزایی است ؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با یک سرویس خواب دونفره کامل آشنا کنیم .

سرویس خواب دو نفره از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

در ابتدا باید ذکر کنیم که اتاق خواب یک فضای شخصی می باشد بنابراین باید کاملا مطابق با سلیقه و روحیات زوج طراحی شود . همچنین اتاق خواب محلی برای آرامش و استراحت است پس بهتر است که تمامی اجزای آن از جمله تشک ، رنگ دیوار ها و سایر وسایل از نهایت راحتی برخوردار باشند و با دقت زیاد انتخاب شوند. در ادامه باید بگوییم که یک سرویس خواب کامل شامل اجزای زیر می باشد :

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • میز توالت
  • صندلی عسلی میز آرایش
  • آینه
  • پاف
  • کمد
  • فایل یا دراور

در ادامه به بررسی هر کدام از این اجزا می پردازیم .

تخت خواب

مهم ترین و اصلی ترین عضو سرویس خواب تخت خواب می باشد . در واقع محل اصلی استراحت شما تخت خواب است . تخت خواب معمولا به صورت تک نفره یا دونفره است که بر اساس نیاز یا هدف افراد اندازه و ارتفاع آنها متفاوت است . یک تخت یک نفره به طور معمول دارای عرض ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر است. اگر شما جزء افرادی هستید که در حین خوابیدن زیاد چرخ می خورید ، به شما پیشنهاد می کنیم از تختخواب ۱۲۰ سانتی متری استفاده کنید. تخت های دونفره نیز عموماً با اندازه ۱۶۰تا ۱۸۰ سانتی متر طراحی و ساخته می شوند.
نوع دیگری از تخت ها با عنوان تخت های یک و نیم نفره وجود دارند که دارای اندازه ۱۴۰ سانتی متر  می باشند ، این نوع تخت ها برای افرادی که جثه بزرگتری دارند و یا نیاز به فضای بیشتری از تخت یک نغره برای استراحت دارند مناسب می باشد.

همچنین برای تخت های استاندارد طول 2 متر پیشنهاد شده و در نهایت ارتفاع تخت بین ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر برای نظافت آسان تر توصیه شده است . اگر شما در حین خوابیدن ثابت هستید و زیاد تحرک ندارید اندازه ۵۰ تا ۵۵ سانت هم برای شما مناسب است.

تخت خواب دو نفره

یکی از لوازم مهم در سرویس خواب دو نفره تخت خواب دو نفره می باشد که معمولا به عنوان جزئی از سرویس عروس خریداری می شود . انتخاب تخت خواب دو نفره به سلیقه هر دونفر و از همه مهم تر به بودجه در در نظر گرفته شده بستگی دارد .

میز آرایش (توالت)

یکی دیگر از اجزای سرویس خواب ، میز توالت است . میز آرایش علی الخصوص برای اتاقی که یک خانم نیز از آن استفاده میکند از وسایل ضروری می باشد تا با استفاده از آن بتوان به لوازم آرایشی نظم و سامان داد و دسترسی سریع تری به آنها داشت . اگر طراحی خاصی برای میز توالت اتاق خوابتان مدنظرتان می باشد می توانید از سازندگان بخواهید میز مورد نظر شما را مطابق سلیقه تان بسازند . در برخی از میز های آرایش آینه ی میز به آن پیچ شده است ولی در برخی دیگر آینه و میز جدا هستند . معمولا میز توالت با یک صندلی همراه است که به هنگام استفاده سبب سهولت در آرایش و آماده سازی شود . نکته دیگر این است که بعضی از میز های آرایش به صورت دراور است که شما می توانید لباس های خود را در کشو های آن قرار دهید .

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره

پاتختی

 پاتختی یک جز جدا نشدنی از سرویس خواب دونفره می باشد که در کنار تخت قرار می گیرد و محل قرار گیری وسایل شخصی برای رفع نیاز های ضروری است . به طور مثال ساعت ، لیوان آب ، دارو های مورد نیاز، عینک و … همچنین اگر اهل مطالعه یا به هر دلیل دیگری نیازمند نور کم در کنار تخت خود هستید ، می توانید چراغ خواب را روی پاتختی قرار دهید . میز های پاتختی همچون میز آرایش در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند . عموما برای تخت های یک نفره ، یک پاتختی و برای تخت های دونفره ، دو عدد پاتختی قرار می دهند .

پاف

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که پاف چیست ؟ پاف علاوه بر مبلمان با سرویس خواب نیز ارائه می شود . پاف ها نوعی مبل راحتی بدون پشتی هستند که برای استراحت موقت یا نشستن مورد استفاده قرار می گیرند . به دلیل جنس متفاوت آن ها با تخت خواب ، استفاده از آنها به منظور جلوه بخشی به اتاق خواب است . برخی از پاف ها دارای باکس هستند و شما میتوانید وسایل کوچ خود را درون آن ها قرار دهید .

کمد

شاید کمد یک جزو ضروری برای سرویس خواب دونفره به شمار نرود چراکه در بسیاری از اتاق خواب ها کمدهای دیواری جهت آویزان کردن البسه وجود دارند و دیگر نیازی به تهیه کمد به همراه سرویس خواب نیست . همچنین در اتاق های خواب کوچکی که امروزه در خانه ها شاهد هستیم فضای کافی برای قارا دادن کمد اضافی وجود ندارد . در این گونه از اتاق ها استفاده از میز توالت های کشو دار برای قرار دادن البسه پیشنهاد می شود. اما اگر شما فضای بزرگی برای اتاق خواب در اختیار دارید خرید یک کمد ست به همراه سرویس خواب به شما برای داشتن اتاق خوابی شیک تر کمک می کند .

آینه

آینه نیز جزو وسایلی است که خرید آن به عنوان جزئی از سرویس خواب ضروری نیست . اما وجود آینه در اتاق خواب علاوه بر اینکه از سردرگمی به هنگام آماده شدن ، آرایش کردن ، سشوار کشیدن و…جلوگیری کند ، به علت بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق وانعکاس نور ، از نظر زیبایی شناسی نیز حائز اهمیت است . در برخی از سرویس خواب ها آینه به صورت قدی ارائه می شود و در دیگر سرویس خواب ها ممکن است به گونه های متفاوت باشد اما برای ایمنی بیشتر بهتر است آینه به میز توالت پیچ شود .

سرویس خواب دو نفره

اگر در مورد سرویس خواب دو نفره یا تخت خواب ها صحبتی شود ، همگی به این فکر میکنیم که تخت خواب جایی برای خوابیدن است . اما اهمیت این وسایل به همین جا ختم نمیشود . سرویس های خواب علاوه بر اینکه محلی برای خوابیدن هستند ، جایی برای دریافت آرامش روحی ، ریلکس کردن و دور کردن انرژی های منفی میباشند . به همین دلیل است که همیشه کارشناسان حوزه ی دکوراسیون داخلی در هنگام انتخاب سرویس خواب و چیدمان اتاق خواب ها  اهمیت ویژه ای در این باره  قائل میشوند .

ممکن است شما جزو افرادی باشید که در شرف خرید و انتخاب سرویس خواب باشید . طبیعی ست که سوالات زیادی ذهنتان را درگیر کرده است . سوالاتی از قبیل اینکه از ست یا سرویس کامل خواب کدام یک ضروری بوده و باید حتما خریداری شود . یا اینکه کدام برند و مارک مناسب است ، کدام سرویس قیمت مناسب تری دارد و یا خدمات کدام فروشنده بهتر است ؟ ما در این مطلب سعی کرده ایم تا حدودی اطلاعات کافی را در زمینه ی انتخاب سرویس خواب اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم . همراه ما باشید .

سرویس خواب دو نفره ؛ یکی از مهمترین ابزار کاربردی در اتاق خواب می باشد که متناسب با چیدمان اتاق و سلیقه شما می توان نوع سرویس خواب دو نفره را انتخاب نمود زیرا ممکن است هر فدی سلیقه های متفاوت برای  دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند . لازم به ذکر است که با توجه به اینکه اتاق خواب یک فضای شخصی است باید متناسب با روحیه و سلیقه شخص چیده شود به عبارتی بهتر است رنگ دیوارها و نوع وسایل آن و همچنین تشکی که روی تخت وجود دارد باید بسیار راحت باشند و کاملا با دقت و حوصله خریداری شوند .

سرویس خواب دو نفره مدرن که معمولا از چوب و فرآورده های چوبی ساخته می شوند و برای تولید آن ها در رنگ و طرح آن ها بسیار توجه می کنند ضمن اینکه این محصولات بسیار با دوام و زیبا هستند . در تولید این سرویس چوب ها علاوه بر چوب از پارچه نیز استفاده می شود و تا حدودی دارای سبک مینیمالیست هستند . این سرویس ها معمولا ظریف بوده و تزئینات اضافه ای ندارند .

برای تولید این سرویس خواب هاب دو نفره در هزینه و مواد اولیه مصرفی به اندازه ایصرفه جویی می شود ولی این موضوع به معنی عدم کیفیت محصول محسوب نمی شود .

اجزای سرویس خواب دو نفره

اتاق خواب فقط مکانی برای خواب نیست بلکه مکانی است که شما در آن بتوانید به راحتی استراحت نمایید ، معاشقه کنید ، فیلم تماشا کنید ، کتاب ربخوانید و یا اینکه با لپ تاپ کار کنید . بنابراین اگر ست سرویس خواب دو نفره را به طور کامل برای اتاق خود تهیه نمایید می توانید آرامش بسیاری را در اتاق خود فراهم نمایید و در نهایت یک خواب راحت و خوب شبانه ، سرزندگی و آمادگی برای آنچه که در زندگی پیش روی شماست را برایتان به ارمغان می آورد . به طور کلی داشتن یک خواب خوب اولین هدف برای داشتن یک سرویس خواب می باشد . اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب عبارتند از :

تخت خواب

پاتختی

کمد

پاف

میزآرایش

دراور لباس

آینه

کتابخانه

میزتحریر یا میز کامپیوتر

و سایر

لازم به ذکر است که هر مشتری متناسب با سلیقه خود و فضای موجود در اتاق خواب خود می توانند از بین این اجزا را خریداری نمایند به عنوان مثال اغلب مشتریان تمایلی برای خرید کمد یا پاف را ندارند . سه جز اصلی تشکیل دهنده سرویس خواب ، تخت خواب ، میز آرایش و پاتختی یا دراور می باشد .

راهنمای خرید سرویس خواب دو نفره

برای اینکه بتوانید یک سرویس خواب دو نفره متناسب با نیاز و فضای اتاق خود تهیه کنید بهتر است نکات زیر را بدانید .

فضای اتاق را اندازه گیری نمایید و همچنین درها و راهروهایی که یرویس خواب برای رسیدن به اتاق باید طی کنند بسیار مهم می باشد . با توجه به تجربه ای که از مشکلات مشتریان داریم باید مطمئن شوید که فضای کافی برای راه رفتن در اتاق را دارید یا خیر و اینکه درب اتاق و یا کمد دیواری ها باز می شوند و مانعی جلوی آن ها وجود ندارد ؟

سرویس خواب ها معمولا مطابق با اندازه تخت فروخته می شوند به همین دلیل تشک را اندازه گیری کرده تا متوجه شوید که چه سایز تختی مناسب شما می باشد .

در نهایت شما باید براساس نیازهای خود دریابید که به چه وسایلی در اتاق خواب نیازدارید .به عنوان مثال اگر اهل مطالعه هستید و حتما باید یک لیوان آب در کنار شما برای مصرف داردو باشد شما به پاتختی یا یک میز نیازمندید . برای سرویس خواب مناسب عروس و یا دخترانه وجود میز آرایش از واجبات می باشد. اگر فضای اتاقتان کم است داشتن یک کمد برای نگهداری کفش ها ، لباس ، کیف  و … می تواند کمد شایانی به شما کند .

ویژگی های یک سرویس خواب دو نفره خوب

سرویس خواب دونفره خوب باید بادوام باشد به این شکل نباشد که بعد از مدتی به صدا درآید به طور کلی جنس سرویس خواب بسیار مهم است . یک سروی خواب دو نفره باید ابعاد مناسب داشته باشد عرض 160 سانتی متری برای تخت های دو نفره مناسب هستند . در انتخاب تخت خواب حتما باید به ابعاد  اتاق و قد و وزن خود توجه داشته باشید و تخت خواب باید از قد شما بلندتر باشد بهترین ارتفاع 40 تا 45 سانتی متر بالاتر از کف اتاق می باشد .

اگر دارای مشکلات درد کمر ، گردن یا زانو هستید حتما قبل از خرید تشک به توصیه های پزشک خود توجه نمایید تشک دارای انواع مختلفی از تشک های فنر دارد، فومی ، بادی می باشد . رایج ترین نوع تشک ، تشک های فنردار هستند که استانداردبودن آنها توسط تعداد فنرهای موجود در آن تشخیص داده می شود .

برخی افراد تمایل دارند که از فضای زیر تخت خود استفاده نمایند در این صورت می توانند تخت هایی که در زیر خود باکس دارند انتخاب نمایند تا توسط این کشوها بتوانند نظم دهی در اتاق را راحت تر نمایند .

قیمت سرویس خواب دو نفره

قیمت سرویس خواب به پاارمترهای گوناگونی از جمله جنس چوب ونوع پارچه به کار رفته در آنها وابسته می باشد . سرویس خواب ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت و معمولا سرویس ها نسبت به طرح ، اندازه و نوع جنس چوب یا فلز به کار رفته در تولید آن ها دارای قیمتی بین 10 تا 100 میلیون تومان می باشند .

هنگام خرید تخت خواب حتما توجه داشته باشید که از چوب نامرغوب استفاده نشده باشد با بو کردن آن می توانید متوجه شوید ضمن اینکه اگر از رنگ های نامناسب استفاده شده باشد دارای بوی بدی می باشند و این موضوع در دراز مدت اگر دچار بیماری های تنفسی و یا آلرژی باشید می تواند بیماری شما را تشدید نماید .

در خصوص قیمت تخت های فلیز در مقابل تخت های چوبی می توان گفت که در برابر حرارت و حشرات مستحکم تر بوده و همچنین دارای قیمت پایین تری هم می باشند ضمن اینکه کم وزن تر هم هستند و جابه جایی آن ها آسان تر انجام خواهد شد ولی ممکن است که تخت های فلزی صدای بیشتری نسبت به تخت های چوبی داشته باشند . تخت خواب های چوبی وزن بالاتری داشته و هزینه بیشتری هم دارند و برای وصل کردن آن ها به هم باید زمان بیشتری صرف کرد این تخت خواب ها دارای مقاومت بالایی هستند چون زیر تشک تخته هایی قرار داده شده که  در برابر افرادی که دارای وزن بیشتری هستند استحکام داشته باشند .

سرویس خواب دو نفره دخترانه

سرویس خواب دو نفره دخترانه ؛ اجزای اصلی یک سرویس خواب دو نفره دخترانه شامل تخت خواب ، پاتختی ، میز توالت و آینه میباشد . کمد ، پاف و صندلی و موارد دیگر میتواند در هنگام خرید حذف شوند چرا که نبود آنها چندان لطمه ای به دکوراسیون اصولی اتاق خواب نخواهد زد . حتی ممکن است نسبت به متراژ اتاق لوازمی اضافی به شمار آید. اما اگر فضای کافی و بودجه ی مورد نیاز کافی است ، میتوانید سرویس خواب را به طور کامل با تمام لوازم جانبی تهیه کنید .

برای مثال پاف یکی از قطعات جانبی سرویس خواب است که در پایین تخت خواب قرار میگیرد و محلی برای استراحت قبل از رفتن به روی تخت خواب است. اما وجود آن چندان هم واجب و لازم نیست و میتوان از وجودش چشم پوشی کرد . میتوان گفت انتخاب لوازم اضافی در سرویس اتاق خواب کاملا سلیقه ای میباشد . البته در یک سرویس خواب دو نفره دخترانه بهتر است آینه و میز توالت را حتما در گزینه های انتخابی خود جای دهید و از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید و فضایی مناسب با روحیه ی دخترانه بسازید .

بهترین برند سرویس خواب دو نفره

بهترین برند سرویس خواب دو نفره ؛ سرویس های خواب در طرح ها و مدل های گوناگونی طراحی و تولید میشوند . سرویس هایی با سبک کلاسیک میتوانند شکوه سبک کلاسیک را در اتاق خواب شما ایجاد کنند و یک فضای بسیار لوکس و اشرافی به ارمغان آورند . ست های مینیمال میتوانند با رنگ های روشن و سرد و طرح های ساده آرامش و خلا را به شما القا کنند .

هر یک از طرح های موجود طرفداران خاص خود را دارند و هر کس با توجه به سلیقه ی خود ، و با تکیه بر دکوراسیون منزل خود میتواند از بین انواع و اقسام سرویس های خواب مدل مورد نظر خود را انتخاب کند . اما یکی از مهم ترین نکات در هنگام انتخاب محصول ، برند و شرکت سازنده ی محصول است . چرا که کیفیت و دوام سرویس خواب موضوعی قابل اهمیت در حوزه ی دکوراسیون داخلی میباشد .

با خرید از بهترین برند سرویس خواب دو نفره  خیال شما از استحکام و کیفیت آن راحت خواهد بود و پس از گذشت سال ها استفاده و بهره مندی از آن ها ، شکلشان تفاوتی نخواهد داشت یا کهنگی توی ذوق نخواهد زد .

سرویس خواب دو نفره عروس و داماد

سرویس خواب دو نفره عروس و داماد ؛ در انتخاب و خرید سرویس خواب عوامل زیادی دخیل هستند . قبل از هرچیزی باید ابعاد اتاق را در نظر بگیرید . اگر اتاق کوچکی در اختیار دارید با انتخاب سرویس های بزرگ و جاگیر و لوازم اضافی و غیر ضروری فضا را تنگ تر نکنید . سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضای اتاق بسته و خفه نشود.

موقع خرید سرویس خواب دو نفره عروس و داماد حتما نیاز نیست تمام لوازم جانبی سرویس خواب را خریداری کنید چرا که اصول اولیه ی طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب رعایت شود کافیست و صرفا برای به اصطلاح چشم و هم چشمی ، نباید اصول دکوراسیون را زیر سوال برد . ایجاد فضایی آرام و لذت بخش که ذهن فرد را جلا میدهد بسیار بهتر از فضایی شلوغ و پر نقش و نگار است .

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره جدید

سرویس خواب دو نفره جدید ؛ بهتر است تختی که انتخاب میکنید متناسب با فیزیک و ابعاد بدن شما باشد و راحتی کاملی داشته باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی استفاده از آن ، دچار کمر درد و سر درد شوید . و در نتیجه خواب راحت و سلامت شما در خطر باشد.  معمولا ابعاد این تخت خواب ها از 160 سانتی متر در 200 سانتیمتر شروع می شود و در عرض های 180 سانتی متر و 200 سانتیمتر هم وجود دارد.

اگر به دنبال سرویس خواب دو نفره جدید  با طرح های غیر تکراری هستید بهتر است اول سری به فروشگاه ها و شوروم های مربوطه بزنید تا تمام مدل ها را ببینید و بعد از آن انتخاب کنید .

مدل سرویس خواب دو نفره

مدل سرویس خواب دو نفره ؛ تخت خواب ها در انواع مختلف و مدل های متنوعی ساخته می شوند . جنس سرویس خواب از مواردی است که میتواند در انتخاب شما تاثیر زیادی داشته باشد . تخت خواب ها و لوازم جانبی آن ها میتواند از جنس چوب ، فلز یا ام دی اف باشد . و مدل سرویس خواب دو نفره میتواند از طرح های ساده  ، ریلی، دو طبقه، فانتزی ، عروسکی،بدون تاج، تاج دار، تور دار، پشه بند دار، پله دار، لبه دار، کشودار ، هخامنشی و … باشد.

قیمت سرویس خواب دو نفره سلطنتی

قیمت سرویس خواب دو نفره سلطنتی ؛ سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی همیشه نشان دهنده ی اصالت ، وقار ، و المان های سنتی هستند که صمیمیت خانه های ایرانی و اشرافی قدیم را به رخ میکشد . گاهی افراد به سبک کلاسیک واژه ی سلطنتی را نیز نسبت میدهند و این موضوع به خاطر همان تعریف اصالت و اشرافیت از سبک کلاسیک است.

در سرویس خواب کلاسیک میتوانید سرویس کامل که شامل تختخواب دو نفره، میز آرایشی، پاتختی‌ها، پاف، دراور و کمد می‌شود را خریداری کنید . سرویس خواب کامل می‌تواند دکوراسیون کاملی را به شما ارائه کند. در کنار سرویس خواب میتوانید از تابلوها و پرده های کلاسیک نیز استفاده کنید تا دکوراسیون اتاق خوابتان تکمیل شود . برای اطلاع از قیمت سرویس خواب دو نفره سلطنتی میتوانید با تیم پرنسا در ارتباط باشید.

قیمت سرویس خواب دو نفره در یافت آباد

قیمت سرویس خواب دو نفره در یافت آباد ؛ یکی از قطب های بزرگ فروش لوازم چوبی یا سرویس خواب و مبلمان در تهران ، منطقه ی یافت آباد میباشد . به دلیل تنوع زیاد در مدل و البته  قیمت سرویس خواب دو نفره در یافت آباد به طور حتم میتوانید با یک بار مراجعه به این منطقه خرید خود را انجام دهید . چرا که سرویس های متنوعی با قیمت های مختلف موجود میباشد .

حراج سرویس خواب دو نفره

حراج سرویس خواب دو نفره ؛ یکی از فاکتور های مهم در خرید سرویس خواب و طراحی اتاق خواب انتخاب رنگ درست است . این روزها شاهد تنوع زیادی در زمینه ی طراحی سرویس خواب ها هستیم و ممکن است رنگ های مختلفی را ببینیم . اما صرفا اگر یک رنگی را دوست داریم نباید دکوراسیون اتاق را طبق آن طراحی کنیم چرا که دریافت آرامش از فضای اتاق خواب در الویت قرار دارد .

برای مثال سرویس خواب با طرح زیبا و رنگ های سفید و کرم روشن یا طوسی ، بسیار آرامبخش هستند . فضای آرام اتاق خواب باعث میشود خوابی راحت داشته باشید و در نتیجه از لحاظ  فیزیکی و روحی سالم باشید . رنگ پلی اورتان ضد حساسیت و ضد باکتری آن نیز تضمینی برای سلامت افراد میباشد . البته برای رفع سردی فضای اتاق به دلیل استفاده از رنگ های سرد ، میتوانید رنگ های گرمی  مثل قهوه ای و نارنجی کم رنگ را نیز در دکوراسیون اتاق ترکیب کنید . در حراج سرویس خواب دو نفره که توسط تیم پرنسا در طی سال انجام میشود ، میتوانید انواع و اقسام محصولات را ببینید و از بین آن ها بهترین ها را انتخاب کنید .

سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات کافی را درباره ی اجزای سرویس خواب دونفره  به شما ارائه دهیم. همانگونه که پیش تر اشاره نمودیم ممکن است سرویس خواب مورد نیاز هر زوج شامل همه اجزای ذکر شده نباشد یا دارای موارد دیگری باشد نکته حائز اهمیت دقت در کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سرویس خواب به هنگام خرید است . درپایان امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شود .

سرویس خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید ؟ با ما در ارتباط باشید